Actualització març 2022
La carta de serveis que teniu a la vostra disposició al web municipal recull, de manera clara i concisa els serveis que prestem i els nostres compromisos de qualitat. La carta de serveis d’atenció ciutadana és una eina perquè els ciutadans i ciutadanes puguin conèixer i exercir els seus drets en relació amb l’Ajuntament de Vilanova de Sau i perquè sàpiguen en tot moment quins recursos els assisteixen, quins drets els obliguen i quins compromisos s’han assumit des del servei.
Qui som?
Som un equip de professionals que treballem per atendre, informar i prestar serveis als ciutadans i ciutadanes en relació amb l’ajuntament i el poble de Vilanova de Sau.
Des de l’Ajuntament oferim tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada bona part de les gestions municipals.
L’Ajuntament de Vilanova de Sau té funcions de registre general i de finestreta única i, per tant, s’hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament, així com aquelles que s'adrecin a altres administracions públiques.
On som?
Ajuntament de Vilanova de Sau
Informem sobre el municipi i l’activitat municipal
Informem sobre els tràmits i gestions
Trobareu més informació a l'apartat de Tràmits i gestions del web municipal .
DRETS
1. DRET a ser atès dins l’horari d’atenció i a ser tractat amb el màxim respecte, celeritat i confidencialitat.
2. DRET a obtenir informacions clares, certes i completes.
3. DRET a ser assessorat sobre els tràmits i requisits necessaris per a les seves actuacions davant de l’Ajuntament.
4. DRET a accedir gratuïtament als formularis de sol·licitud normalitzats de tots els tràmits municipals, ja sigui presencialment o a través del web municipal.
5. DRET a conèixer la identitat del personal municipal responsable de la tramitació dels seus assumptes.
6. DRET a obtenir còpia segellada de les sol·licituds que es presentin i justificants dels pagaments que faci efectius.
7. DRET a no haver de presentar documents que ja es troben en poder de l’Ajuntament o documents que hagin de ser emesos pels serveis municipals.
8. DRET a conèixer l’estat de tramitació dels procediments en els que el ciutadà tingui un interès legítim.
9. DRET a presentar queixes i suggeriments relatives als serveis municipals o a la ciutat, ja sigui presencialment o a través del web municipal.
10. DRET a ser consultats periòdicament sobre la seva percepció de la qualitat del servei d’atenció ciutadana.
DEURES
1.DEURE de fer un ús responsable de les instal·lacions i serveis d’atenció ciutadana.
2. DEURE de tenir una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei i de mantenir el silenci necessari per garantir-ne la correcta prestació.
3. DEURE de respectar els horaris del servei i els horaris o terminis fixats per a convocatòries o citacions.
4. DEURE de facilitar de forma certa les dades d’identificació personal i les relatives a la prestació d’un servei o procediment.
5. DEURE d’assegurar-se de la lectura i comprensió d’allò que es signa.
6. DEURE de respectar l’ordre i els criteris d’atenció ciutadana.
7. DEURE de respectar la dignitat personal i professional del personal municipal.
8. DEURE de facilitar el màxim possible l’ús eficient dels recursos materials i humans dels serveis d’atenció ciutadana.
9. DEURE de comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d’un servei o les relatives a un procediment.
10. DEURE de respectar i obeir les recomanacions del personal municipal en cas d’emergència o evacuació de l’Ajuntament.
Ajudeu-nos a millorar amb els vostres suggeriments o queixes adreçant-los a qualsevols dels canals de comunicació que tenin a disposció del ciutadà
Oficina d'atenció al ciutadà