Aquest és un servei de la Diputació de Barcelona amb la finalitat de no deixar ningú enrere en la tramitació electrónica. Si teniu de fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, utilitzeu aquest servei.
La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat, recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica.
La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts veïns i veïnes no tenen assolits.
Donar-vos suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari pels ajuntaments SeTDIBA. Els destinataris del servei sou els veïns i veïnes (particulars, empreses, entitats,...).
En resum, si us cal fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, feu servir aquest servei.
COM PUC FER SERVIR AQUEST SERVEI? -Trucant al 93 402 06 06. Horari: del 8 de juny al 17 de juliol, de 9 a 18h. Del 20 al 24 de juliol, de 9 a 14h. o bé, -Enviant un correu electrònic a tramits@diba.cat , explicant molt breument el dubte i deixant les vostres dades de contacte, sobretot un telèfon. -Omplint aquest formulari, i us trucaran.
HORARI D'ATENCIÓ: -del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h -del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h
QUIN TIPUS DE CONSULTES RESOL AQUEST SERVEI? Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l’Ajuntament:
ES TRACTA D'UN SERVEI PERMANENT? NO, es tracta d’un servei extraordinari que es presta del 8 de juny al 24 de juliol.