Obertura de nous canals de comunicació per garantir una efectiva i ràpida assistència al contribuent.
Des del passat 25 de maig han quedat operatives a l'Organisme de Gestió Tributària noves línies telefòniques per atendre les consultes i prestar l'assistència tributària que necessitin els contribuents. Amb l'obertura d'aquests nous canals de comunicació l'ORGT espera que els permeti garantir una efectiva i ràpida assistència.
En el cas de ORGT- VIC els telèfons són 934 729 200 i 674797463 i el correu electrònic orgt.vic@diba.cat
A través del canal telefònic els contribuents podran formular consultes i peticions d'assistència tributària però també efectuar pagaments, amb targeta de crèdit, dels deutes de dret públics recaptats per l'Organisme, sense necessitat d'anar a les entitats bancàries.
Igualment, han quedat operativa l'adreça de correu electrònic a fi d'atendre també per aquesta via les consultes i peticions d'assistència dels contribuents, i des d'on es podrà demanar a l'ORGT que us truquin al telèfon que els indiqueu.